20.09.2012

Ogórek hippissowski:)

Jak powiedziałam mojej siostrze, że ktoś zamówił u mnie hippissowskiego ogórka, to powiedziała: "No popatrz, niektórzy to mają fantazję. Hippissowski ogórek. Ja bym na to w życiu nie wpadła." A po chwili dodała: "A może chodzi o ten samochód, na który się mówi ogórek?" Tak, zdecydowanie chodziło o samochód, nie warzywo;) Podobnie jak w przypadku Batmana, postanowiłam zgłębić wiedzę na temat ogórków VW i nawet dowiedziałam się, że fachowa nazwa tego modelu to Volkswagen Typ 2 Transporter T1. Nieźle, co? Nie dziwię się, że ludzie wolą nazywać go ogórkiem;)

Ogórek był dużym wyzwaniem, bo nie miałam żadnej formy na samochód i musiałam ją opracować sama - metodą prób i błędów. Jako materiał wybrałam filc, żeby naszywane aplikacje nie strzępiły się. Chyba najtrudniej było wszyć gotowe koła. Nijak nie chciały tam "wejść". Samochód ma długość 28 cm i zarejestrowany został w pracowni magnolienrinde, co widać na zderzaku:



9 komentarzy:

  1. Sylwia!Uszyłaś cudo cudów !Jaki śliczny kolorowy ogórek ,od razu robi się wesoło na duszy:)Jesteśmy wszyscy pod mega wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńko! Zazdroszczę talentu :)
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ się napracowałaś! Efekt końcowy rewelacyjny:D

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest zdecydowanie mój faworyt wśród Twoich super rzeczy.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Szyjesz świetne rzeczy ^^ Gratuluję talentu i powodzenia w dalszych projektach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, cieszę się, że podobają Ci się moje prace. Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Samochód jest super! W natłoku zabawek, które mają wszystko zauważyłam, że moje dzieci coraz chętniej chcą się bawić prostymi przedmiotami i prostymi zabawkami. Te wszystkie hałaśliwe i wszystko potrafiące zabawki odchodzą na bok, ponieważ to dzieci chcą nimi sterować w nieograniczony sposób. Zapraszam do poczytania na ten temat: www.familyliving.pl/zabawki-pochwala-minimalizmu

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze:)