31.10.2012

Dziś są moje urodziny:)))))))))))))))))

Taka jestem szczęśliwa:) Przemiły poranek, pełen niespodzianek od bliskich. Nie wiem, jak to jest, ale w urodziny jakoś człowiekowi raźniej, lepiej, weselej:) To takie miłe, jak co chwilę dzwoni telefon i nie jest to pani z orange, która próbuje mi wcisnąć wspaniałą ofertę, której i tak nie chcę. Cieszę się więc dziś od rana jak dziecko! Mam dzień wolny,  przygotowuję jedzonko na małe przyjęcie i właśnie zrobiłam sobie przerwę. Ciasto już upieczone, składniki na tartę i sałatki przygotowane. Tym razem wszystko poszło sprawnie i sama się dziwię, że nic się nie przypaliło. Zazwyczaj jest tak, że jak się bardzo staram i chcę, żeby wyszło wspaniałe, powalające na kolana ciasto, to wychodzi na pół przypalony, na pół surowy bobek, z którym nie wiadomo, co dalej zrobić. I jest płacz i gonitwa, bo trzeba na szybko upiec coś nowego. A tu wszystko się udało. Tylko tak zerkam z niedowierzaniem od czasu do czasu na to ciasto, czy przypadkiem nie oszukuje i za chwilę nie opadnie.


A tutaj niespodzianka, jaką "dostałam" od google;) Włączyłam internet, zalogowałam się do poczty, a później chciałam coś znaleźć, więc weszłam w google i co mnie spotkało? Taki oto banerek. Oczywiście nie wpadłam na to, że w poczcie mam podaną datę urodzin, dlatego google jakoś tak dopasowało automatycznie grafikę. Pomyślałam sobie: "Oooo, ale numer, ciekawe, kto ma urodziny tego samego dnia, co ja!" I najeżdżam myszką na mufinka, a tam "Wszystkiego najlepszego, Sylwia". I zbaraniałam. Dopiero po chwili do mnie dotarło i tak się zaczęłam śmiać. Ja to jestem pocieszna. Nawet sama dla siebie;) Zrobiłam zrzut z ekranu, tylko nie dało się uchwycić napisu z googlowymi życzeniami, bo jak tylko wciskałam ctrl, to się odświetlał. Za to ciacha wyglądają smakowicie;)


17 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Mamiczko:) Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  2. ...sto lat sto lat tralalala niech żyje nam :)
    Najlepsze życzenia urodzinowe nie tylko od googla :) samych udanych ciast i słonecznych dni - nawet kiedy pada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, mam nadzieję, że życzenia się spełnią, bo zawsze mam cyrki z pieczeniem;) Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  3. Oczywiście wszystkiego dobrego! 31 października to dzień, w którym podobno przychodzą na świat czarownice ;) Ja tam nie wiem, ale właśnie moja dobra koleżanka też obchodzi dzisiaj urodziny i ona tak twierdzi ;)
    Więc jeszcze raz, wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) Ale się uśmiałam. To już wiem, dlaczego tak bardzo lubię koty. A mój dziadek robił zawsze piękne miotły z brzozowych gałązek. Może coś w tym jest;)

      Usuń
  4. Uśmiałam się :).
    Wszystkiego najlepszego i samych tak radosnych dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Manito i serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Sto lat! Sto lat! Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Słoneczko:) Ostatnio widziałam małe foremki do ciastek i od razu pomyślałam o Twoim genialnym pomyśle jabłkowym:) Gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Witaj
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.
    Spełnienia marzeń i samych wspaniałych chwil zyczę

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 159 Countries and 5920 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego Sylwia!Od nas obojga. Spełnienie marzeń! Niektóre znam;)-więcej czasu na szycie, hafciarka,.................... więcej dopowiedz sobie sama :)Pozdrawiamy gorąco Ania i Robert

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Wam dziękuję, Aniu:) Wierzę, że marzenie o hafciarce i overlocku kiedyś się spełni. A może inne przy okazji też:) Gorąco pozdrawiam!!!

      Usuń
  9. Sylwio..wszystkiego najlepszego i oby juz nigdy ciasto w bobek sie nie zamienialo..ale mnie tym ubawilas..ja mam to sama, jak sie staram to klapa.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Kochana:) Gorąco Cię pozdrawiam!

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze:)