22.05.2013

Wyróżnienia

Jakiś (długi) czas temu dostałam dwa piękne wyróżnienia i gapa nie napisałam o nich od razu, a później było tzw. ciągle coś i oto dopiero teraz wracam jak ta córka marnotrawna i się poprawiam.

Pierwsze wyróżnienie dostałam od przemiłej Właścicielki bloga Wolne chwile dwie, za które baaardzo gorąco dziękuję. To takie miłe, że komuś podobają się rzeczy, które tworzę i ma ochotę je wyróżnić. Jakoś człowiekowi wtedy raźniej i przypływa energii do dalszego tworzenia:) Dziękuję:*



A tutaj odpowiedzi na pytania:

1.Skąd jesteś ?
Ze wsi - małej kropki na mapie. Tak małej, że nawet nie od długopisu, tylko od bardzo dobrze zaostrzonego ołówka. Acha, i skala musi być przy okazji bardzo duża;)

2.Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
Myślę, że ludzie. Jak to kiedyś stwierdził mój kolega, jestem wyjątkowo stadnym stworzeniem i bez ludzi po prostu usycham.

3.Co byś zabrała ze sobą na bezludną wyspę - wymień proszę 3 rzeczy.
Gdybym mogła, pojechałabym z trzema osobami:) Ale jeśli musiałabym wybrać 3 rzeczy, to pewnie byłby to krem bambino (bez którego nigdzie się nie ruszam), telefon i ładowarkę na baterię słoneczną;)

4.Ulubiony deser?
Lody waniliowe z bitą śmietaną:)

5.Łąka czy las?
Myślę, że łąka. Kojarzy mi się z piknikiem, a pikniki uwielbiam.

6.Do czego masz słabość?
Do szycia, nawet gdy mnie okropnie boli kręgosłup kładę się na ziemię, poćwiczę trochę, żeby przestał i siadam do maszyny.

7.Książka, która wywarła na Tobie ogromne wrażenie?
Pamiętam taką książkę, którą czytałam w dzieciństwie - "Pięcioro dzieci i coś", Edith Nesbit. Opowiadała o rodzeństwie, które spotkało małego stworka - piaskowego duszka, który obiecał codziennie spełniać jedno ich życzenie.Tylko że takie życzenia wybierali, że później wpadali w tarapaty. Strasznie ciekawa opowieść. Książka należała kiedyś do mojej Mamy i Mama czytała ją też jako dziecko. Jak ja chciałam spotkać takiego Piaskoludka. Tak wyglądała okładka, a tak Piaskoludek:
 



8.Dokończ zdanie : lubię, gdy...
... nie muszę się nigdzie spieszyć.

9.Czego w sobie nie lubisz?
Lamentowania nad pierdołami;)

10.Film, na którym płaczesz?
"Źródło" ("The fountain") z Rachel Weisz i Hugh Jackman'em w rolach głównych. Fakt, że musiałam obejrzeć go 3 razy, zanim załapałam, o co chodzi, ale i tak płakałam. Opowiada piękną historię prawdziwej, wiecznej miłości. Do tego piękna, wzruszająca muzyka. Polecam:) A tu parę kadrów:


11.Czekasz na lato ?
Pewnie:) I to jak!

Drugie wyróżnienie przywędrowało do mnie od uroczej Właścicielki bloga Iselle maluje sen i również baardzo gorąco za nie dziękuję:)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjkWNn0Cw14W83K4wFGDbCPHCyTTQdQbrvcMwfapw3VPEwQGCd5wLsdtNrRMBm-qdc_4h7Dxpr-6EWLS6BcOSGuo_lGincInVfMzKb4MztDKJo8rCGJht0hL6Gh5uRT1frG8WEisArd0KiW/s1600/liebster-blog-button-pic.png


A to pytania:

i odpowiedzi jednym ciągiem: rysunek, do kolan, sól, film, dzień, szpilki, warzywa, kredka, urodziny, lato, kolczyki.

I wybaczcie, że nie nominuję kolejnych kilku osób, ale bardzo trudno jest wybrać spośród wszystkich podziwianych przeze mnie blogów tylko kilka. Nie chciałabym nikogo pominąć, bo uwielbiam Wasze prace, dlatego wyróżniam Wszystkich! Bardzo się cieszę, że jesteście.

Całusy:***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze:)