14.07.2015

Czapki marynarskie dla dzieci

A to czapki-smerfetki, które uszyłam dla dzieci. Jakiś czas temu uszyłam taką czapkę-prototyp dla synka siostry i podobno bardzo się sprawdza. Niestety nie zrobiłam jej zdjęć, więc nie mogę wrzucić. Jest to jedyna czapka, którą Wituś sam sobie zakłada. Ciocię duma rozpiera:) I dostałam zamówienie na kolejne czapki - dla dzieci znajomych siostry. A jak już szyłam, to wyprodukowałam jeszcze dwie. Jedną do testowania dla Witusia, a drugą na prezent. Wituś testuje teraz moje czapki, czy dany krój dobrze się nosi, czy materiał przewiewny itp. Mój mały, dwuletni model:)





A tu zbliżenie na czapkę dla Darii, która może być noszona albo na stronę czerwoną albo na granatową:




Tu czapka dla Poli, z jednej warstwy dresówki:




I czapka dla jej siostrzyczki Frani:



A na deser czapeczka dla Witusia, z wyszywaną krzyżykami aplikacją kotwicy. Strasznie ciężko wyszywa się na dresówce, bo nie ma kratek, jak na płótnie, ale efekt bardzo mi się podoba.


Miłego dnia! :)






4 komentarze:

  1. Fajne :)
    Zwłaszcza ta czerwono-granatowa do mnie przemawia. Jest kokardka, jest dziewczęco, ale z charakterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapki są świetne, a te marynarskie nadzwyczaj udane i już widzę, że będą twarzowe!;) Modela Ci podeślę- zobaczysz jak leży!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. P.S. Ładnie wyglądają te "obszyte" zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne czapeczki, cudne wzorki i bardzo dobrze dobrane!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze:)